Sepetang di Putrajaya: Random People[Click image to view on my Flickr]

Tarikh Peristiwa: March 2011

Tukang ambik gambar: Bob Merley Terhebat

Dah lama gua nak post the second part ni. Tapi gua agak sibuk dengan melepak dan membazir masa begitu sahaja. Tapi Alhamdulillah, kali ni gua berjaya buat the second part. Part ke-2 ni bertemakan random people. Gua ambik je gambar diorang tanpa pengetahuan. Apa gua kesah kan. Gua bukan mintak duit dia orang nk beli camera.

Di Putrajaya, begitu ramai pasangan-pasangan muda beradu kasih walaupun cuaca agak panas. Time malam pula level mereka lebih tinggi berbanding di waktu ada matahari. Bila orang azan mereka buat bodo aja. Masjid besar gedabak depan mata jadi hiasan aja. Astagha… Apa nak jadi la duhai manusia di Putrajaya…

Part 1: Sepetang di Putrajaya [Matahari Hampir Terbenam]

-Love and Peace-

, ,

14 Responses so far.

  1. foto ketiga! foto ketiga!

    Anyway,

    bob, mu Wajib solat.. jgn dok dating je..

    Peace.. :D

  2. semangat kasi nasihat tu. azie sokong!

  3. cool :) lm xnmpk

  4. haih ramai dah lupa sensitivity aksi2 macam ni. semua dah terlampau biasa kot

  5. tips says:

    masjid besar & indah mane pon, kalau buta hati, tarak guna juga..

  6. KUKUMALU says:

    EH?

    yg first pic pon random gak ea?

  7. walaaah.. tu dia... mane nak gegar telingan dorang ni.. dah kene tutup dgn tangan setan norojim n nafsu bai... ape pn xnampk.. ahakk..

    check la kat jambatan.. haha mlm2..

  8. td ptg juz back dr putrajaya...photoshoot kt sane gk..heee

  9. kenapa semua nak photoshoot kat sana? huhu

  10. @tulus sweet: Bukan photoshoot la. jalan2 petang je... saje2 nk merasa solat berjemaah kat masjid putrajaya (=

  11. s.u.h.a says:

    nanti ambik gambar aku pulak. hihi

  12. cantik gambaq fes tu..=D

  13. Salam Bro...lama tak mai..
    gambaq memang best, cerita disebalik gambaq yg tak best...moga depa lebih alert pada agama sendiri...

Leave a Reply