8ced5fad8a130810ad32e59f55220768

Silap hari bulan kepala gua yang pecah kena baling batu-bata. But still, it’s kinda creative in a way lah. Tapi kalo kena rumah gua, kompem gua ambik batu-bata tu, gua hempuk kepala mamat yang baling kat umah gua.

Moral of the story: Be creative jeee…

Source: completelyseriouscomics.com

-Love and Peace… and don’t baling batu-bata at me!-

,

7 Responses so far.

  1. baling mercun, then celah2 asap ade advertising jgk.
    my idea!!

  2. Zabb.Mcst says:

    kah kah kah!! gambarajah sangat creative, logik kot!

  3. s.u.h.a says:

    idea dalam picture tu agak bernas la. tapi boleh mengundang marah. haha

  4. nsib baik rumah aku takda tingkap? haha

  5. tips says:

    strategi gila ni!!

  6. mcm banggggggang je cara cmni kan..hahahah

  7. KUKUMALU says:

    Penyet2 jer org xbertamadun tuh..Senang kan?hehe

Leave a Reply