wheel of life kot Semalam gua post Wordless Wednesday #3. This time gua letak gambar tayar basikal. Tayar basikal agak not cool so apa kata kita just panggil ‘Wheel’ supaya ade bunyi omputih and sounds educated sikit.

“Apa kejadah letak tayar beskal?” mesti ada yang tertanya.

Why?

Gua rasa hidup gua sekarang and past few weeks macam meaningless and agak empty. Gua pon rasa cam tak happy dan mood gembira itu kurang timbul. Takde mende yang menarik berlaku. Tak interesting langsung. Memang agak sucks la. Umpama roda yang tidak berputar. kalo tayar tak berputar macam mana beskal nak bergerak, kan? Itu lah yang nk gua sampaikan.

Gua rasa dah tiba masanya gua start mengayuh ‘basikal’ gua (not literally lah!) supaya tayar  beskal gua a.k.a. “My Wheel of Awesome Life” boleh start gerak. And by that, something interesting could happen in this super boring life.

Ayuh doakan something interesting happen dalam hidup gua pada hari mendatang!!!

tayar bergerak

-Love and Peace… and keep on rolling bebeh!!!-

,

5 Responses so far.

  1. semoga berjaya menemukan hidup yg interesting dan super awesome! :)

  2. KUKUMALU says:

    Kayuh laju-laju^^

  3. semoga berjaya..doa dari seorang perempuan yang langsung tak de tayar yang sendirinye tak tau camne nk bergerakk kepada seorang lelaki yang ade tayar beskal yang tunggu mase nk bergerak..

    bleh?

  4. Tayar basikal anak akak dah bocor berbulan2. Tak tukar sampai skrg. Mak yg kejam...
    Selamat mengayuh!

  5. MiMiEy :) says:

    yeah, semoga berjaya jumpa something yg interesting :)

Leave a Reply