Gua post gambar kat atas bukan apa. Gua jarang pegi bazaar. Dah nk abis puasa baru pegi sebab sibuk semua orang busy ngan persiapan. So pegi la bazaar. Memang taik la tokey air. Patut la bole pakai kereta besau.

Sekarang gua tengah menahan nafsu. Gua terserampak ngan sorang budak kecik ni time gua kluar beli asam keping.  Ade ke patut budak kecik tu layan slurpee depan mata gua sambil makan calci-yum!!!  Mana gua tak bengang. Tapi gua sabar. Gua layan je. Dugaan bertambah-tambah kata orang time penghujung Ramadan ni.

Sekarang gua rasa cam ngantok la. Tapi gua nk layan guitar dulu. Gua tengah menghiburkan hati sambil bermain lagu ‘Suasana Hari Raya’. Bole tahan jugak la gua main.

Sekian

-Love and Peace-

,

6 Responses so far.

  1. #ohman..logik jgk pic tue ea..hahaha..surela kaya raya..upss..

    bob..nk bidio la..nak tgk bob main gitar sambil nynyi..hihi :)

  2. sdangkan tu ayq paip je punn..==!

  3. wahahahaha... slurpee tuu..mnguji betulll..ahaha

    boleh strumkan lagu suasana hari rya? :D

  4. s.u.h.a says:

    merley bebeh, aku yang kerja kat starbucks ni lagi sangat2 tergoda tengok air yang aku buat tu. huhu

  5. Dugaan di bulan ramadhan tue ..hehe:)

    Salam Eidul Fitri Al-Mubarak,And Happy 54th Independence Day..

    In the hope of all my wrongful,mistakenly,unintentionally offended and coarsest language in my comments so far I have been with you,You'll forgive me..

  6. Elie Lily says:

    sabar je la! :p

Leave a Reply