Sekarang dah masuk pukul 5 pagi. Gua masih tak boleh nk pejam mata. Gua pon pelik, apsal tiap kali hari Monday je, gua mesti rasa gelisah. Gua rasa cam tak kena la.

Dari dulu gua memang cuba untuk jatuh cinta pada hari Monday. Tapi masih tak boleh la. Hari Monday dan gua tidak mungkin dapat berbaik unless kerajaan isytihar setiap hari Monday cuti. Tapi gua rasa agak mustahil la. Nak buat macam mana kan? Gua layan je la.

Mungkin masa akan mengubat segala-galanya… Maybe…

Mondays-Suck

Love and Peace!

P/S: gua kena telan pil tido jugak ni. chis!

, , , , ,

2 Responses so far.

  1. tak kenal maka tak CINTA kot! hihi! *.*
    (tajuk entry > < la pulak!)

  2. RedVixen says:

    aku tak suka ahad sbb aku dok stadi kat pantai timur skang ni... hahaha

Leave a Reply