Sekarang ni gua tengah berada di dalam laboratory. Gua tengah buat research. Gua dah berapa hari dah tak pegi lab. Bukan apa, jiwa gua rasa tertegang dan tertekan.

Baru je petang tadi gua sampai kat umah gua kat sini selepas beberapa hari gua pulang ke Kuantan membawa diri. Di sebabkan gua ni seorang yang berdedikasi, gua pon nekad nak stay kat lab sampai pagi. Sambung research gua yang terbengkalai.

Dalam lab ni gua sorang-sorang aje. Sekarang gua tgh run Polymerase Chain Reaction (PCR). Sambil menunggu PCR gua siap, gua merenung nasib gua. Lepas berapa minit gua duk termenung, perasaan tension gua makin bertambah. Gua sunyi la duk sorang-sorang dalam lab ni!!!

Baik gua layan cerita jepun online…

 

-Love and Peace-

, , ,

3 Responses so far.

  1. laa....mg gapo sore dlm lab

    bwk se 2 tino duk same...

    xlehh.. ramadhan ni.. nnt dah ramadhan

    jgn lak ko bawak makann tgh hari dalam lab..

    kli duk sorg jom main msg.. hahah

  2. kat lab biasanya berhantu... :-)

  3. L says:

    dtg sini bg senyuman, nk bawak milo tp xleh, pose kaaan =)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html

Leave a Reply