Hari ini hari Wednesday. Jiwa gua sangat kacau. Don’t worry, ini bukan masalah girls a.k.a. “Girls problem” tetapi lebih kepada masalah hidup. Semenjak dua menjak ni gua tiba-tiba je terfikir pasal masa depan. Tu pasal gua runsing gila-gila. Bukan apa. Gua sekarang masih tak tau apa gua nak buat dalam hidup.

Banyak gila kot pilihan yang ada dalam hidup kita ni. Sekarang ni kat depan gua ade lebih daripada 20 jalans. Gua banyak buat plan untuk hidup gua, tapi gua rasa tak semua plan tu dapat gua tunaikan. Bila gua pikir pasal plan yang bakal dan telahpon terbengkalai itu, gua mula la rasa down.

Gua tau, manusia tak sempurna, tapi gua taknak bila gua tua nanti gua akan menyesal disebabkan pilihan yang gua buat sekarang.

Sekarang gua tengah berfikir… sambil layan drama jepun )=

God please help me!

Love and Peace

P/S: sedey gila cerita jepun ni!

,

4 Responses so far.

  1. ape ko berangan ni haa...

    baik ko mcm aku..

    keje menjahit.. cerah mase dpn..

    hari2 ade jek girl dtg tempah baju..

    terpkse tolah sebb dah byak.. haha

  2. RastaMat says:

    bangsat..
    berfikir sambil tengok cite jepon..
    mane nak kuar jalan tu..


    hahahha...

  3. ahahaha..
    apa da..
    tadi dalam delima bilang.
    siap layan cerita jepun pulak..
    siap feeling bagai!

    Lu buat bodoh ja bro..
    tunggu jalan tu datang sendiri!
    Gyeaaah!

  4. hahaa tngok cite jepun

    cari tujuan hIdup =D

Leave a Reply