little-big-planet-2-logo-1024x443Baru saja petang tadi aku buat entry pasal LittleBigPlanet 2 yang baru sahaja keluar di pasaran. Sekarang ni aku tak ada kerja sangat. Oleh yang demikian, aku terasa nak post ‘LittleBigPlanet 2 Trailer’ lah pulak. Bagi yang tak tahu pasal game ni bole la aku share sikit.

LittleBigPlanet 2: Storyline Trailer

Machinima Game Trailer: LittleBigPlanet 2 Debut Trailer

LittleBigPlanet 2: Adventure Trailer

LittleBigPlanet 2 Trailer – Gamescom ‘10

P/S: Yang sebenarnya aku berharap sangat la dapat beli game ni. Tapi yang problemnya, game PS3 ni sekarang super mahal. Mintak-mintak la dapat keje cepat-cepat oi!!!

I do not own the videos. All videos are taken from Youtube.com

, ,

6 Responses so far.

  1. aku xpernah dgr apatah lagi men game ni..tp nmpk mcm seronok je

  2. @Xphotog
    Memang seronok. yang baru kuar ni org cakap lagi seronok drp yg dulu. main online pon best.

  3. Hello the 'terhebat'! terima kasih banyak2! peace

    p/s: sayangnya, saya tak suka main games la...huhu

  4. @SANDRA AZWAN
    No biggie :) saya pon bukan gamers sangat. Just another way to have fun :)

  5. nak men kene de ps3.. so aku g cari figure lu.. ade x?

  6. @LINE
    Aku pon nak cari gak kot figure dia. xpon dia punya patung. bole buat modal ngorat aweks ooo. Tapi tak tau nk cari katne. ade kot pat mall2 besar.

Leave a Reply