Sekarang heboh satu Malaysia bahawa Justin Bibir nak datang sini buat konsert. Gadis-gadis muda belasan tahun menjadi tidak keruan. Tidor tidak nyenyak, makan tidak kenyang, mandi tidak basah, hatta kentut pun tidak berbau. Ramai yang korek duit bank serta merayu meminta duit daripada parents sebab nak tengok Justin Bibir beraksi. Ada yang sanggup berlapar sebab nak kumpul duit. Ada pula yang setiap hari mendengar lagu si Justin Bibir kerana mahu menghafal lirik supaya ketika konsert nanti, lebih banyak kepuasan akan diperolehi. Begitulah ragam peminat fanatik Justin Bibir.

Tahukan anda semua duhai peminat-peminat Justin Bibir, bahawa Justin Bibir itu adalah seorang PEDOPHILE yang berusia 51 tahun. Jangan tertipu duhai gadis muda remaja. Jangan menjadi mangsa PEDOPHILE yang berusia 51 tahun itu.

Tak Percaya? Tengok video berita kat bawah ni:

Berwaspada! Jangan sampai anda dinodai oleh pedophile itu!

P/S: Saye pon pandai nyanyi :)

Peace!

, , , ,

11 Responses so far.

  1. macam haram gampang... hancur luruh dak girl mcm ni.. kah kah

  2. fyna says:

    hehehe...tak minat pown justin nih...


    jom singgah n follow2 belog saya..
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

  3. aku xminat si bibir ni...

  4. hahaha...walaupon da pernah tgk.tapi aku masih tergelak tgk berita ni..

  5. @Line
    memang nk bagi handus luruh pon hati diorng huahua. diabolical plan bro :)

  6. @X-Photog
    Sama la. aku pon dah lama tengok. Tapi tiba2 rsa sakit hati kat si Bibir tu. aku letak je la :)

  7. hurm..ade yg kata tipu..mane satu nih.

  8. Azie Azra says:

    haaaaaaa.kantoi pndai nyanyi.ritu ckp xreti ! =p

  9. nyanyi dalam bilik mandi bole la :)

  10. eww tak suka justin bibir -.-

  11. papabear says:

    haha dah tukar nama eh... Bibir... hahaha

Leave a Reply