Saya hanya mampu meberi nasihat.

Prison is not a beautiful place.Seriously. No kidding.

Funnydemotivationalposters.Part2_63 Demotivational poster source: motifake.com

Yup. If you can’t handle anal. Dont ever do crimes. Rape happens a lot in prison.

Tambah-tambah isu gay sekarang. Silap dapat warden penjara yang gay, mampos la korang :)

Sekadar nasihat ikhlas

Peace!

P/S: Don’t do anal. Nabi tak ngaku umat tau =)

, , ,

19 Responses so far.

  1. dsyht naaa, kt mana2 pom still ada jenayah.
    parah2!

  2. De Mois says:

    Perghh..x macam cuak lak kan kalau kena. Sakit dok..haha

  3. ekmal says:

    nk jd prisoner xleh muke jambu..kang kene tala...hahaha

  4. aku tetibe teringat Mr Line post..sy bukan gay sy ok..haha

  5. @FariehaniIbrahim[LBC]
    yup2 kat mana2 pon sama je

    @De Mois
    Sakit kot. belom pernah masuk penjara la :)

  6. @ekmal
    Jambu memang malang ah. Tambah2 muka cam Justin Bibir. mampoih la kena.

    @X-Photog
    mamat dalam entry tu memang mencurigakan. hahaha

  7. aku plak baru perasan mate mamat tu juling...hoho

  8. @X-Photog
    ko baru perasan ke? hahaha

  9. Salam Bob, yes, crime doesn't pay! Tadi akak kena tahan polis sbb nak amik gambar bank tengah punggah duit. Kena soal 5-7 minit, tunjuk paspot lagi. Gambor takder, tak deletelah. Dia kata security reason, Akak faham. Chow! Kalau tak dah dok lokap tadi!

  10. tia says:

    kahkahkah! mendalam je maksud!

  11. yang jenis lesbian lak cmne?hehe.. kalo warden les?? ahaks..

  12. if u want free food with the free ass..do some crimes..:)peace

  13. Aiyoo......so scary ma!!

  14. papabear says:

    baik buat hukum potong tangan... mesti lagi ramai yg takut...

  15. ika says:

    erm . nasihat yg baek . osome jugak ! :D

  16. Yup..dengar kata dari member yg kerja warden penjara, warden sendiri yg supply drug kat dalam...wallahu Aklam

  17. bg jdi umpan renjer je huhuhu...

  18. Cheqna says:

    Semoga dijauhkan drpd bala..

  19. aku kehilangan punce utk memberi komen dlm N3 ni... takut der...

Leave a Reply