Trend bergambar dalam jamban ni memang fames kot. Tambah2 lagi ngan telefon bercamera. Aku pon layan sama kot.

Tahukan anda? Bergambar di dalam tandas ini ada bahayanya jika tidak berhati-hati? Saya tidak mahu bercakap panjang. Di sini saya selitkan beberapa gambar yang saya jumpa ketika mengusha-usha internet.

1) Selapas berak, pastikan flush dulu lubang jamban. Then baru la ambik gambar.

Funnydemotivationalposters.Part4_25 Picture source: orsm.net (Actually found it on KillMyDayNow )

2. Kalu kat rumah. pasti kan adik anda tidak berak kat belakang anda sebelum ambik gambar. Kesian kat adik. Jatuh maruah dia ngan kawan-kawan.

Funny-Demotivational-Posters.-Part-5_39-451x550 Picture source: VERY DEMOTIVATIONAL (also found it on KillMyDayNow )

Ulasan: Awek tu dah comel kot, tapi adik dia pulak yang jadi buzzkill.

3. Kalau kat Jamban Awam, Pastikan pintu jamban kat belakang ditutup sebelum bergambar kat cermin. Tak pasal-pasal orang yang berak kat belakang jadi fames satu dunia.Funny-Demotivational-Posters.-Part-12_25-550x421 Picture source: KillMyDayNow

Ulasan: Minah tu pon satu. Apsal tak tutup pintu. Mesti nk masuk gambar juga ni

Nasihat: bergambar itu tidak salah. Tetapi berhati-hatilah  sentiasa. Anda mungkin menjatuhkan maruah anda dan orang di belakang anda tanpa disedari.

Peace!

P/S: Saya segan nk ambik gambar sendiri kerana tidak sexy =)

, , , ,

18 Responses so far.

  1. hahaha..giler tak senonoh amek gambar mcm tu..

    paling geli yg tak flush tueee...euwwww~

  2. LOL! gmbr no 1 tu xblah lgsg,
    yerkkss! agk2 r nk amek pic,
    xtgk kanan kiri dlu, adeh!

    psst; sy pom segan. xD

  3. n!cK says:

    aahahhahaa..mao gelak guling2 je haku rse..ape yg buruk ngat pangai!!hahahaha

  4. hahahaha...lawak dipetang hari...selekeh betul. kahkah=p

  5. pic no 1 tu aku rase pakwe suh ambek nak tgk kot.. damm nafsu pelik..

  6. ekmal says:

    hahaha klaka..

  7. im one of them hahaha

  8. @Nurulbadiah
    Saye pon pernah buat. menda biase tu :)

  9. posing kat toilet tak salah..
    tapi.......

    thanks for visit my blog...:)

  10. haha..naseb baek cermin kat rumah sewa aku kecik..haha

  11. fuhh.. karya seni nii... haha

  12. hahha. x kreatif langsung nk tgkp gamba x behati2

  13. So disgusting and hyper-creepy pic..

  14. Ungu says:

    3 gambar=3 muntahan.

    muntah paling banyak,pada gambar pertama.

    =.=

  15. haha . yaks! kalau bersih tak hapa lah nak amik pics . kalau mcm dlm pics tu , sedih sungguh! hihi

  16. rofl.... euwww euwww... ish3 macam3

Leave a Reply