Baru-baru ni aku ade la terbaca satu menda kat online ni kat laman web yang bertemakan soalan-soalan bodoh untuk ditanye rakan-rakan anda. kalo search online jumpe je mende camni. soalan dia bunyi ala-ala camni la:

Why do people point at their wrist when asking for the time, but don’t point to their crotch when asking where the toilet/bathroom is?”

Maybe dah ramai yang tau pasal soalan bodoh ni. Soalan ni memang sangat menarik, membuatkan aku berfikir panjang.

ade ke orang tunjuk kat celah kangkang (special place) bila tanya kat mana jamban?”

Kalau budak kecik tu memang sangat posible la kalo diorang nk kencing tunjuk kat celah kangkang (reproductive organ), tapi orang yang dah besar macam aku ni ade ke yang berani buat camtu?

Aku agak berminat la jugak. ngan mende ni. Rasa cam nk try la pulak. Lepas tu aku ade buat camtu kat kawan aku. Reaksi yang aku dapat:

Gile”, kata beliau

Seperti mana yang kita tau, orang2 muda mempunyai jiwa yang suka memberontak.Apa kata kita sama-sama lancarkan satu revolution.

Lepas ni bila nk tanye kat mana jamban, marilah kita sama2 tunjuk kat kita punya crotch (kangkang the special place). Lagi cool kalo guna dua tangan seperti gambar di bawah:

You can do it too! you can be like the cool dudes in the picture above!

Peace!

,

5 Responses so far.

  1. xjmpe shoutbox bls kat sini jela..
    aah layan canon..baru je blajar guna..dlm 2bulan..da lame ke layan canon??

  2. hahahhahahahahahhaha lawak lahhhh... giler la ko.. ROFL

  3. This comment has been removed by the author.
  4. show kat cikgu la,tengok reaksi cikgu tu guane

Leave a Reply