Sejak kebelakang ini kita sering melihat lelaki berambut panjang, Apa yang aku maksudkan dengan berambut panjang bukanlah sampai ke pinggang, tetapi panjang rambut yang lebih kurang sampai ke leher. Trend berambut panjang kini menjadi kegemaran selepas meletusnya populariti band-band barat seperti The Strokes, Dead Weather. Kini ramai orang mahu kelihatan seperti Julian Casablancas, dan Jack White.

Dahulu lelaki berambut panjang sering di pandang serong oleh masyarakat. merake sering di samakan dengan penagih dadah. Aku juga merupakan pegamal rambut panjang. Aku pernah berhadapan dengan cemuhan daripada golongan tua yang mengatakan aku ini kutu mamai. Kini aku boleh menarik nafas lega melihat sudah ramai orang boleh menerima lelaki berambut panjang.

Aku sering di persoalkan dengan pelbagai pertanyaan seperti, kenapa mahu berambut panjang, dan mahu jadi orangkah kamu ini? Apakah jawapan aku? aku menjawab, MIND YOUR OWN DAMN BUSINESS!(Jack White is awesome!)

Peace for the world!

2 Responses so far.

  1. My MiRa says:

    lelaki sila jangan rambut panjang hehe

    hye salam tengah malam...mira datang jengah blog kamu ya.....:)

  2. aku suka je lelaki berambut panjang, ekeke

Leave a Reply