Aku stop memblog for almost 2 and half years. Ntah apa sebab rasa nk start balik. setelah kene influence ngan rakan serumah yg sudi me-lending-kan cameranye kepada aku (camera aku dh kemik and arwah setelah trkepit pintu kete time trip ke vermont). Thanks taufiq for the help.

Aku pon tak paham la ape itu blog. so aku tulis je ape yg interesting dlm hidup aku in the present or ape yg best penah aku buat in my past. Sori la guys. Aku guna mix language in this blog sbb senang skit bagi aku. lantak la korang kalo tak paham.

Bagi yg tak kenal aku. People call me merlley and i call myself Bob Merlley yang Terhebat. harharhar.

Please give me your support.

Peace


One Response so far.

  1. hee . same la. dh lama ada blog tapi tak tulis2 . weekend ni baru start balik ;)
    bagus lah ! kita sama2 jadi blogger hebat *salam laju2*

Leave a Reply